maandag 16 augustus 2010

Rust...

Na een druk weekend (maar heel gezellig) is de rust weergekeerd in ons huis. De lagere scholen zijn weer begonnen; veel moeders sjouwen af en aan met volgepakte fietsen: kids in hun stoeltjes en tassen aan het stuur. Ik kijk ernaar vanaf mijn balkon en ben blij dat die periode voor mij voorbij is. Onze jongste zoon begint over een paar weekjes aan een nieuwe studie: technische natuurkunde en dochter start een detailhandel-opleiding. Ook voor mijn man een nieuw begin: hij heeft een andere functie gekregen. Heerlijk. Zijn country-manager functie kunnen inleveren om weer gewoon een filiaal te leiden. Dat hield wel in dat we ook een stuk salaris moeten inleveren, maar wat heb je aan geld als je geen tijd/energie meer hebt om van het gewone leven te genieten?

Gisteren heerlijk met de familie gegeten: getrouwde zoon + schoondochter, schoonmoeder, schoonzus en schoonbroer. We konden gelukkig buiten zitten. Oma werd wel wat koud; ach ja...als je 83 bent wil de kachel niet meer helemaal goed branden. Maar met een vest van mij en later een omslagdoek kon ook zij lekker blijven zitten.

Enne.....het hondje mag niet in de stoel, dat weet hij heel goed. Maar kansen moet je benutten!!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten