maandag 9 augustus 2010

bramensaus en granny stripe



Vanmorgen eerst maar eens de bramensaus gemaakt. Gisteren de bramen zachtjes opgezet zodat ze hun sap afgeven en toen alles door de roerzeef. Op die manier krijg je een puree zonder al die pitjes.
Op anderhalve liter puree heb ik er 1 kg geleisuiker door gedaan en een minuutje of 5 laten koken en gloeiendheet in de potjes gegoten.Ook mijn kast met lege potjes eens opgeschoond. Ik haalde er wel een stuk of 50 uit. Tjonge, dat dat allemaal in het kastje stond!! Meteen de boel eens uitgezocht en schoongemaakt.


Straks lekker in het zonnetje op mijn balkonnetje een stukje haken aan mijn granny stripe deken. Naar een patroon van Lucy, van attic 24. Ik haak met garen van Drops Paris.

Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Toevallig kwam ik op je blog, toen ik op zoek was naar een leuk patroon voor een gehaakte deken. Deze vind ik prachtig!! Ook de kleuren! Bedankt voor de tip voor het garen, ik denk dat ik deze ook ga gebruiken. Weet jij nog ongeveer hoeveel bollen je hebt gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen