dinsdag 31 augustus 2010

Nieuw dekentje poging 1


Eerst maar eens een plaatje van mijn keukentafel afgelopen zondag. In plaats van 11 waren we met zijn 12en. Helaas konden we niet meer buiten zitten dus werd de keuken volgezet met een extra tafel en 6 extra stoelen. Het past ook maar net, ik neem dit plaatje met mijn rug tegen mijn fornuis aan geklemd. Onze keuken lijkt misschien groot maar is in werkelijkheid vrij smal. Aan tafel gaan zitten moet in volgorde: wie achter in het hoekje zit moet eerst inschuiven. Ik had een grote pan bolognesesaus gemaakt, en een saus met champignons/ham/kaas. Een grote schaal met tomaten, feta en basilicum en een groene salade voor het nodige groenvoer. En ik kookte anderhalve kilo pasta...genoeg om alle monden te voeden. Het was weer heel gezellig.


Dit is dan poging 1. Ik ben begonnen met haaknaald 2,5. Na een paar baantjes sloeg de twijfel toe...ik vond het wat stijfjes worden.


Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten