zondag 8 augustus 2010

Begonnen...

Na veel wikken en wegen dus eindelijk begonnen. Zou het iets voor mij zijn, dat bloggen?
In mijn blog wil ik graag schrijven waar ik mee bezig ben.
Maar eerst : wie ben ik? Ik ben moeder van een leuk gezin: 2 jongens en 1 meid en 1 "schone dochter".
Vrouw van een man met passie. Baasje van een Jack Russel. Graag bezig met allerlei zaken: op het moment staat er een pan met bramen op het vuur. Het wordt bramensaus, niets is lekkerder dan roomijs met gloeiendhete bramensaus eroverheen. Rond december raakt de voorraad gemaakte saus op en is het dus "afzien" geblazen tot eind juli/augustus. Dan trek ik er dagelijks op uit om wat te plukken. Het is overigens een familiekwaaltje. Ik weet dat er ooit een foto gemaakt is van mijn oma diep in de bramenstruiken met rode schram over haar wang en een witte pluk haar losgetrokken uit haar knot.
Maar ik ben ook dagelijks bezig met handwerken: breien of haken of achter mijn naaimachine. Ik kan me heel kriegelig voelen als ik daar een dag niet aan toe kom. Want er is natuurlijk veel meer in het leven dan een haaknaald....
Ik vind het ook fijn als onze keukentafel vol zit met familie en vrienden. Ik kook graag en geniet van het gezellige geklets aan tafel uit zovele monden.
Wel, dat is mijn eerste introductie. Er zal in de loop der tijd wel meer duidelijk worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten