donderdag 26 augustus 2010

Gezwicht


Gisteren op de fiets naar Vlaardingen gegaan, lekker over de binnenweggetjes met de zon op mijn hoofd en het hondje in de mand achterop. Mijn man ging ook mee, hij had een dag vrij. Ik kuierde over de markt, hij ging op de koffie bij een klant/vriend. En wat staat er sinds 2 weken op de markt: een wolkraam!!! Gewoon een hele kraam vol met verleidingen. Prachtige sokkenwol, mooie katoentjes, warme dikke wol enz. Aangezien het einde van de ripple in zicht komt ben ik gezwicht voor nieuwe bolletjes. Weer een babydekentje denk ik. Een kleine granny-stripe of zo.



Maar....doe ik de zalm+rood erbij, of het andere kleurschema zonder die 2??

Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Dat zijn weer fijne kleuren en mochten er toch een paar sokken ontstaan dan kun je terecht op mijn sokkenblog shareyoursocks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen