maandag 6 september 2010

Twijfel



Hebben jullie dat nou ook wel eens? Je bent met goede zin begonnen aan iets nieuws maar het wordt niet "jouw ding". Deze granny-stripe wordt niet zoals ik me het had voorgesteld. Nou had ik niet zo'n exacte voorstelling maar dit is het zeker niet. Terwijl de kleuren op zich me wel wat doen doet dit begin me niets. Alleen maar tegenzin geven. Dus: stop!! Maar wat nu? Zal ik granny squares gaan maken? Zal ik mijn eeuwig voorspelbare logisch kleurverloop gaan maken? Ik leg het maar weg en ga de sokken afmaken...



En dat was niet zoveel werk meer, een teen breien en draadjes afhechten. Ik vind ze zelf wel leuk geworden, vooral het patroontje. Genoeg variatie maar ook weer niet elke naald zodat je toch door kunt breien. En wat jammer....(gisteren verwachtte ik 7 eters, het werden er slechts 5. Gelukkig bleef de vriendin van onze dochter onverwachts eten) er was appeltaart over. Dat maakte toch samen met een gereed breiwerkje een goed begin van de week.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Wat bevalt er dan niet aan? Het patroon?
    Ik vind het wel leuk hoor. Ik ben zelf ook bezig met een granny stripe plaid. Zit nu op de helft maar kan niet verder omdat ik geen garen meer heb. Kan ik waarschijnlijk pas volgende week halen :-(
    Je sokken zijn leuk geworden. Zeker leuk dat patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ken dat gevoel wel ja, heb ik ook met amigurumi's haken begin ik met volle moed met iets nieuws en dan lukt het toch niet zoals het moet of de kleurtjes niet en dan zoek ik het ook niet meer om het af te maken. toch wel jammer zoiets.

    Sokken zien er ook leuk uit! Dan krijg je zekers geen koude voetjes!

    BeantwoordenVerwijderen