dinsdag 21 september 2010

Herfst


Je zou het niet zeggen aan dit plaatje (vanmiddag op mijn balkon geschoten) maar de herfst is begonnen. Vanmorgen was het in het Rijnmond-gebied flink mistig, maar vanmiddag heerlijk toeven in de zon. Heerlijk weer om te haken, en nog een rondje ....


De kleuren zijn nu helemaal naar mijn zin. En ik heb het dekentje al verkocht voor het af is. Er kwam een buurvrouw beneden voorbij. Op haar vraag wat ik aan het maken ben antwoorde ik dat ik een babydekentje maak. Voor wie? Nou, voor niemand in het bijzonder. Ik vind het gewoon leuk om mee bezig te zijn en als het kan verkoop ik het. "Verkocht." zei ze. Ik ben in de op 2 na laatste ronde. Maar 1 rondje duurt nu een kleine 35 minuten. En dan nog een rand en wat draadjes afhechten. Gelukkig deed ik er elke keer een stuk of 10/20. Dus nu zijn het er niet zoveel.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten