zondag 27 maart 2011

Van uitstel komt....

Een achterkant voor mijn kussen. Vorige week de kledingkast van mijn man uitgemest en wat weg kon in een zak gedaan om in de Kikicontainer te gooien. Gisteren ben ik met onze oudste zoon naar de markt in Rotterdam geweest. Een retourtje trein gekocht maar mijn man kon mij, uit het werk op weg naar huis, oppikken. Achterklep open om al mijn bulk (10 bossen bloemen voor 5 euro!!!) erin te leggen en wat ziet mijn oog: een vuilniszak.
Wat heb jij daar nou liggen? O, dat is die zak voor de Kiki.

En wat zit daarin? Een katoenen trui die een prima achterkant gaat worden voor mijn kussen. Naar de tutorial van Lucy (Attic 24). Dus niet zo snel iets weggooien is de les. Maar vandaag gaat dat niet gebeuren. We gaan naar Emmeloord voor een flitsbezoek aan mijn schoonmoeder. Met de hond op schoot in de auto kan ik misschien wat onderzettertjes haken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten