donderdag 24 maart 2011

Avondje haken.

De rode pannenlappen zijn klaar. Een heerlijk niet-nadenk werkje dat ook zo gebeurd is. Met een vrolijk resultaat, past bij mijn DE koffiepot-filter en de andere rode keukenspullen. Ze hangen precies voor het grijpen, de deksels van mijn pannen willen nog wel eens flink heet zijn.

En een nieuw werkje. We gaan over 3 weken bij vrienden van ons eten en ik ga een stapeltje onderzetters voor de buitentafel maken als klein kadootje. De eerste (links) vind ik een fractie te klein, staat net een beetje krenterig. De andere is exact hetzelfde patroon (gevonden op lemondedesucrette.wordpress.com) maar met naald 3,5 ipv 3. Zo ben ik tevreden. Nu even hard aan het werk in huis en straks lekker in de zon op mijn balkon, ik ga met niet vervelen vandaag.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. dat zijn hele leuke onderzetters en je pannelappen zijn ook mooi
    groetjes floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ben ook bloemen aan het haken voor een plaid and een sjaal maar als onderzetter zijn ze ook erg vrolijk. Dat is een geweldig cadeau idee.

    Wat heb je een prachtig keuken en pannen. Je pannenlappen zijn er perfect bij!

    Groetjes ~
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen