maandag 28 maart 2011

Alweer een pannenlap

Wat een heerlijke zonnige dag gisteren. Vandaag begint overigens ook veelbelovend. In de Noordoostpolder met oma naar Schokland geweest. Daar maakten we 28 jaar geleden onze huwelijksfoto's. Wel wat veranderd daar, het staat nu op de werelderfgoedlijst. Er is nu bv. een restaurantje waar we genietend in het zonnetje zaten. Mijn schoonmoeder is niet meer goed ter been dus een bezoek omvat meestal bij haar zitten. En wat zag ik daar nou op haar aanrecht?? Wat een leuke pannenlappen. Al heel oud ooit door een vriendin van haar gehaakt. (Waarom heb ik die nooit eerder gezien? Niet opgelet?) Ja, dan is de verleiding groot om dat na te maken. Al is het alleen maar omdat je dan het patroontje hebt.
En zo vorderde al kletsend blokje na blokje. Vandaag al die draadjes afhechten. Dat is dan wel weer jammer: geen stopnaald bij me. En ik heb zo'n hekel aan een heleboel draadjes wegwerken, daarom doe ik dat meestal meteen of na een stuk of 3 blokjes. De achterkant (het is een dubbel geval) is ook al klaar. Nog een randje eromheeen en dan laat ik het morgen wel in zijn volle glorie zien.

2 opmerkingen:

  1. Ik zie helaas geen foto's.
    Nu word ik helemaal nieuwsgierig.

    Groejtes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, ben benieuwd! Ik ben gek op pannenlappen 'oma style' ;-) Pff, ons een beetje nieuwsgierig maken. Fraai is dat!
    Fijne maandag!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen