vrijdag 25 maart 2011

Kadootje

Het zijn er 12 geworden. Een leuk stapeltje.

Allemaal een ander kleurtje. Ik heb het een beetje pastel gehouden.

Mijn favoriete kleuren. Ik denk dat ik voor mezelf ook zo'n stapeltje ga maken. Het is zo gebeurd. En dan allemaal tintjes roze/rood. Maar het is wel "kaal" geven zo'n stapeltje. Dus op zoek naar een verpakkingsmogelijkheid. Struinen door mijn eigen huis. En ja, het kleinste mandje van een stapeltje van 3 voldoet. Erop een mislukt bloemetje van het kussen (7 blaadjes ipv de nodige 8)
Zo kan het op tafel staan. Je kunt er het nodige aantal uitpakken en ook weer netjes opruimen. Ik ben er zelf verliefd op. Ik ga het weekend mezelf ook maar verwennen met zo'n kadootje.
Posted by Picasa

7 opmerkingen:

  1. Die onderleggertjes zijn echt schattig geworden. Wat leuk om te geven zo in dat mandje en natuurlijk fantastisch om te krijgen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend goed idee! Mooie kleurtjes. Ik ben op dit moment ook onderzetters voor iemand aan het haken (foto's volgen op mijn blogje). Ik ga je volgen hoor, je maakt erg leuke dingen.
    Esther (happyinred.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kadootje, ze zijn prachtig geworden.
    groetjes floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk, mooie kleuren!! Heerlijk zo'n cadeautje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk onderzettertjes en in het mandje super zo op tafel!!
    ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er heel leuk en gezelig uit.
    Ik wil je uitnodigen op mijn blog sandracreaties.blogspot.com
    Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen