donderdag 31 maart 2011

Restjes

 Een klein babydekentje van restjes van de vorige twee. Deze blokjes lagen al een poosje in mijn mandje. Vandaag heb ik ze aan elkaar gehaakt. Het is nog heel hobbelig/bobbelig, maar dat komt vast wel goed.
 Ik heb ze op dezelfde wijze als de pannenlappen van oma aan elkaar gehaakt. Er is nog een beetje twijfel of  het niet te strak is geworden. Vanavond eerst maar eens proberen het wat gladder te krijgen en anders moet ik het losser aan elkaar haken..
De drie dekentjes van het garen van Zeeman. Ik word er blij van.

4 opmerkingen:

  1. Wow, als dit is wat je doet met restjes!! Echt te gek!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel erg mooi! Super!!
    Fijn weekend, groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan hoor die dekens. En dat van restjes. Ik heb ook een aantal bollen van de zeeman, het haakt erg fijn en is niet duur!

    Ik heb je overigens ook een Liebster Blog award gegeven :) Om je blog een beetje te promoten ;)
    Op mijn blog kun je de instructies over het hoe en wat vinden.

    Ik ben benieuwd naar je volgende project!
    Groeten Marloes

    BeantwoordenVerwijderen