zondag 3 juli 2011

Plaatjes

Dankzij onze jongste zoon: plaatjes. Hij heeft door zijn laatste tentamenweek nog geen tijd gehad mijn laptop te fiksen, maar hij heeft op de "keukentafel"computer (te erg eigenlijk... overal in huis computers en ik kan er niet goed mee overweg) een mogelijkheid voor me gemaakt.

De deken zit aan elkaar!!!! 400 vierkantjes zijn het geworden. Nu nog een mooie rand eromheen. Nog een paar draadjes afhechten en dan is hij echt af. 

 Hij mocht er niet op.

 Ik had dan ook braaf de deur dichtgehouden maar meneer was zo slim om te lopen. Via ons balkon kom je ook in de slaapkamer. Hij kijkt ook met zo'n onschuldige blik: Ik lig er ook niet op, ik leun alleen maar.

Op dit plaatje zie je goed de schuine banen; in het wilde weg door elkaar is echt niets voor mij. Na een hele week dapper proberen er nog meer orde in te krijgen door ook de tweede ring volgens systeem te krijgen heb ik het zo gehouden.

9 opmerkingen:

  1. Oh, wat geweldig! Echt heel mooi geworden, daar mag je trots op zijn.
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi deken is het geworden. Prachtig met die frisse kleuren. Maar wat een hoop werk!!!!!!!!!!!! Daar ga je veel plezier van hebben.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi en wat groot, dan is mijn grannyplaid maar een ukkie! Veel plezier met de rand, dat is toch de kers op de taart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 400 vierkantjes???!!! Respect, Tjits. Heel mooi geworden :-)
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 400 vierkantjes en dat in zo'n korte tijd. iK vind dat wel een pluimpje waard. Hij is echt mooi geworden.

    grtjs petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kleed geworden en super frisse kleuren
    Groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen