maandag 11 april 2011

Tussenstand

 De schaal die onze dochter ooit maakte krijgt al een aardige kop met vierkantjes (hij zit niet tot op de bodem vol hoor, onderin nog wat bollekes wol). De teller staat op ongeveer 130! En pas 1 dezelfde: niet op zitten letten tijdens het haken.
Om goed te kunnen zien wat er nog moet gemaakt worden leg ik het af en toe eens uit volgens dit schema: alle horizontale rijen hebben dezelfde 2e ring, alle verticalen hetzelfde hart. In heb ook nog een spiekbriefje waarop staat wat er nog gemaakt moet worden zodat de keukentafel weer leeg kan.
En tja... hoeveel zullen het er totaal worden? Hoe groot wil ik dat het wordt?
Nog tijd genoeg om over na te denken, ondertussen gewoon lekker doorgaan. Enne, ik werk elk draadje onmiddellijk weg.

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen
    Jij bent goed bezig en wat een vrolijke kleuren allemaal
    Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het klaar is
    Fijne dag
    Groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat mooi. Ik heb van de zeemanwol vorig jaar ook een deken gehaakt van 240 vierkantjes. Hij ligt hier te pronken in mijn huiskamer en ik word er nog steeds blij van als ik er naar kijk!

    Succes nog, groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo!
    Kom ik terug van een weekje vakantie, zijn er geen oranje bollen meer :'( Ik ben naar 3 filialen van Zeeman geweest bij mij in de buurt, maar niks!! Ook bij Wibra en Action geen oranje te bekennen. Heb ik je zomaar blij gemaakt met een dode mus, sorry! Bij Sassyfrats (http://www.sassyfrats.nl/c-1004498-2/baby-soft/) hebben ze ook baby acryl, misschien is dat wat? Ik houd het voor je in de gaten bij de Zeeman!
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super leuk,ook zonder oranje!Maar ik zal morgen kijken bij ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice!!
    I love your Blog
    I´m from Chile
    c@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Tjits,

    Geen Oranje meer bij de Zeeman, al heel lang niet meer, elke week kijk ik wel even naar binnen, maar sinds vandaag, tot mijn verbazing wel een nieuwe kleur van soft hier in de collectie, Donkerblauw, gelijk twee bolletjes gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super moooe projekten je hebt.Erg leuk om te zien all je Haakdekens een de kussens.

    beste groeten Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tjits,
    ik wil eigenlijk een reactie plaatsen bij je blog van 11 mei, maar lukt niet. Geen idee hoe t kan, nou ja beginnende blogger ;) Ik vind het ontzettend leuk en inspirerend wat je maakt. En grappig, want ik herken toch ook wel veel (proeflapjes die niet doen wat je wilt, systeem om kleuren goed te krijgen enz., hoe werkt dit met de computer?). Ga zo door, enne, ik hoop dat je eens op mijn blogje komt kijken.

    BeantwoordenVerwijderen